2018 m. balandžio 13 d., penktadienis

Apie 'brazilką", "italjanką" ir Kauno valdininkus nesigaudančius žemėlapiuose


Brazilkos pavasarinis grožis.

424-ioji istorija. Kauno savivaldybės valdantieji mėgsta žongliruoti tokiais argumentais, kaip antai "jūsų mokykloje daug mokinių iš kitų teritorijų".

Kaip yra iš tikrųjų? Panagrinėkime kokio masto tas melas. Tėveliai, Žaliakalnio gyventojai, nežiūrėkite į naują interaktyvų savivaldybės žemėlapį, iš kurio jau dingo V. Bacevičiaus pradinė mokykla. Mokykla niekur nedingo - ji yra ir bus ir visus žemėlapį teks perprogramuoti. Būtų gerai, kad korekcijų kainos būtų išskaičiuotos iš valdininkų atlyginimo, o V. Bacevičiaus mokyklai atlyginta eilę metų daroma žala. Kadangi mūsų valstybėje labai mėgstama bausti paprastus piliečius, reikėtų nuo šių metų kažkaip atverti politikierių asmenines pinigines - juos pačius imti bausti ir gal net sodinti arba bent jau nusodinti, užkimšti burnas, kad nustotų pliurpti  nesąmones.

Mane vienas tėvelis pasisodina prie stalo ir pasakoja: "Mano namai tik per 200 metrų nuo V. Bacevičiaus pradinės mokyklos, anapus Savanorių prospekto. Tačiau aš neturiu teisės į ją vesti savo berniuko, nes esu už "sienos", nes pagal teritoriją priklausau Kauno centrui, tarsi mano namai būtų Meksikoje, o mokykla JAV. Mano gyvenamoji vieta pakliūva į Centro seniūnijos teritoriją, bet tenykštėse mokyklose vietų jau nebėra. Ką man daryti? V. Bacevičiaus mokykla tik per gatvę, tačiau ji kitoje teritorijoje. Man pasiūloma savo mažametį vežti už kokio pusantro kilometro nuo namų - į Žaliakalnio progimnaziją. Bet ten kasmet komplektuojamos tik dvi klasės ir vietų nėra. Ir maža to, ten pirmumo teise į pirmąsias klases pakliūva broliai ir seserys tų, kurie jau mokosi Žaliakalnio progimnazijos vyresnėse klasėse. Tai kur aš savo mažametį turiu vežti? Į Jonavą? Ten vietų gal atsiras... Arba sukaupti pinigą ir leisti į privačią mokyklą... Jeigu ten atsiras vietų..." 
Štai man kita Žaliakalnio gyventoja Rūta Einorytė-Baltušienė antrina: "Mums kažkada nutiko toks kuriozas... gyvenam kampiniam name... jei rašom Telšių gatvę, tai mums reik eit į Žaliakalnio progimnaziją, o jei Savanorių pr., tuomet į V. Bacevičiaus pradinę mokyklą. Dar kurioziškiau, kai žmones gyvena ko ne Saules gimnazijos kieme ir jų vaikai negali lankyti šios gimnazijos."

Žaliakalnis: "italjanka" ir "brazilka"
Jei bus sunaikinta V. Bacevičiaus mokykla - problema dar paaštrės. Ji pasidarys labai aštri, prilygs niekšo dūriui į nugarą. Tik ta nugara bus jaunų šeimų, gyvenančių vadinamosiose Pelėdų kalno, Zanavykų ir Aušros gatvių bendruomenėse. Kad būtų lengviau vartalioti problemą, priminsiu gražią tarpukario istoriją. Anais laikais Zanavykų g. teritorija garsėjo kaip "brazilka", o anapus Kalpoko slėnio, Pelėdų kalno teritorija buvo vadinama "italjanka", nes A. Mackevičiaus gatvė tada buvo gražiai pavadinta Italijos gatve. Dabar gi Kaune turim dvi panašaus pavadinimo gatves: A. Mackevičiaus ir A. Mickevičiaus. Skiriasi tik viena raide. Abi gatvės miesto centre. Tai irgi įrodo kokio lygio buvo ir yra Kauno valdininkai.

Pavartykime žemėlapius ir pasižiūrėkime į absurdą iš arti.

Tiek V. Bacevičiaus, tiek Žaliakalnio progimnazijoje metai iš metų buvo formuojama po dvi pirmokų klases. Tačiau kaip nebūtų keista, Žaliakalnio progimnazijai visad būdavo priskiriama neproporcingai daug teritorijos - net  70 (!) gatvių, o V. Bacevičiaus pradinei mokyklai tik - 17. Logika be logikos, kaip kvailių šalyje.

Kauno švietimo skyriaus ir visokių kitokių valdininkų didžiausia problema, jog jie nevaikšto pėsti, nevažinėja dviračiai (nors pilnas miestas  "bike like")... jog jie apskritai neišlenda iš savo kabinetų ir nepažysta Kauno ir Žaliakalnio. Brazilką ir Italjanką išvaikščiojau skersai ir išilgai, nes pats čia gyvenu. Kauno valdžia Kaune negyvena - jie gyvena savivaldybės pastate, bet juos vieną syk reikėtų užsodinti ant dviračių, o jų tarnybinius automobilius parduoti, nes tie vistiek nereikalingi.

Žaliakalnio teritorijų priskyrimas pagal gatves
Brazilką nuo Italjankos skiria didžiulis ir gražus Kalpoko gatvės slėnis (po ja į vamzdį ikištas teka Raginės upelis). Labai rimta geografinė kliūtis - nejuokauju. Jei norėtum slėnį kirsti, reikėtų ne tik nusileisti kuriais nors ilgais nesutvarkytais laiptais, bet paskui dar ir "užpumpuoti" aukštyn. Yra kas veikti ir suaugusiam, ir vaikui. Todėl dažnas čionykštis gyventojas, norėdamas patekti iš Italjankos į Brazilką, mieliau naudojasi automobiliu. Tačiau, dėl apskritai nesuprantamų priežasčių geras gabalas Italjankos teritorijos priskirtas Žaliakalnio progimnazijai. Tas reiškia, jog, jei gyveni J. Zikaro, Liškiavos, Merkinės, Grūzdžių, Turžėnų ir kitose smulkesnėse gatvėse, tavo pirmokėlis kažkodėl turi pro V. Bacevičiaus mokyklą kulniuoti gerą pusvalandį iki Žaliakalnio progimnazijos, nors iki V. Bacevičiaus mokyklos tik 5-10 min. kelio. Nemeluoju. Pats gyvenu Grūzdžių gatvelėje ir Žaliakalnio progimnazija mano vaikui būtų anapus didžiulio slėnio. Jei man tektų jį vežti į Žaliakalnio progimnaziją, tai kas rytą turėčiau prasibrauti pro intensyvų Savanorių prospekto eismą, rizikuodamas ties "Saulės" gimnazija pakliūti į autoavariją, nes jų ten daug ir įvyksta, nes ten sankryža beprotiškai pavojinga. Arba dar yra kitas būdas lįsti per siaurą Serbentų g. į Vaisių g., iš jos per IKI prekybos centro stovėjimo aikštelę į Kanklių g., paskui į P. Kalpoko g., Kalniečių g., kol galų gale pasieki Širvintos gatvę. Šis kelias su begale posūkių ir pavojingų sankryžėlių (ypač žiemą) - alternatyva gana greitai pasiekti Žaliakalnio progimnaziją ir paskui dar spėti nukakti į savo darbovietę. Įgudę Žaliakalnio senbūviai čia nardo kaip pelės urvuose - nėra kitos išeities įveikti rytinį Savanorių automobilių srautą, nukrypusį į centrą.

Pažiūrėkite į žemėlapį - mėlyna spalva pažymėta teritorija priskirta Žaliakalnio progimnazijai. Raudona teritorija V. Bacevičiaus pradinei mokyklai. Kuris tėvas bus toks kvailas, kad iš Italjankos, o ypač iš tokios tolimos J. Zikaro gatvelės savo vaiką vestų į Žaliakalnio progimnaziją - jau geriau nusišauti. Toks tėtis tikrai nėra Buratinas, jis trūks plyš, bet "susiorganizuoja", kad jo vaikas patektų į V. Bacevičiaus mokyklą. Ir taip buvo visad. Tačiau ką mato klerkas, gyvenantis savivaldybėje? Jis pasižiūri į popierių ir sako: "V. Bacevičiaus mokyklą reikia naikinti, nes ji nesurenka iš savo teritorijos reikiamo kiekio vaikų, nes PAŽIŪRĖKIT! - net 60 proc. vaikų yra iš kitų teritorijų! O jam jau tas reiškia, kad ko ne iš viso miesto čia tempami vaikai. Ne, netvarka, netvarka... O kad ta KITA TERITORIJA yra čia pat, už tvoros, tame pat Žaliaklnyje - tai klerkui neįkandamas galvosūkis. Būtinai prireikia reformos. Mat jis, ko gero yra baigęs tik 3 pradines klases ir su geografija absoliučiai susipykęs, jau nekalbant apie elementarią aritmetiką. Oi, ne... ko gero yra netgi kitaip... 

Kai kapitonas Pagyrungelis (yra tokia vaikiška knygutė "Kapitono Pagyrungelio nuotykiai") samdėsi naują įgulos narį, jo paklausė:
-Razbiraiešsia v kartah? (rus. "Nutuoki ką nors žemėlapiuose?")
-Da. (rus. "Taip")
Bet vėliau paaiškėjo, kad jūreivis temokėjo puikiai lošti kortomis. Rusų kalboje žodis "karta" reiškia ir žemėlapius ir kortas. Taigi, ko gero Kauno savivaldybės klerkai, o tuo pačiu ir "Vieningo Kauno" vadinamieji profesionalai yra tik geri pokerio lošėjai, bet nė velnio neraukia nei žemėlapiuose, nei atstumų matavimuose, nes jie Kaune negyvena - jie gyvena savivaldybės pastate.
----------------------
Daugiau skaityti ta pačia tema:
Kaip iškastruoti valstybines mokyklas
"Vaikų" fermos ir "Vieningas Kaunas" - Kaunas tvarkosi! 
 Aš kaltinu!
 Švietimo reforma Kaune: uždaryti šimtametę mokyklą! 
Kokia tikroji pastato būklė?
"Verslo angelai" ir V.Bacevičiaus pradinė mokykla   
Lietuvi, tu esi statistinis vienetas
 ----------------------

Logiškai būtų mokykloms teritorijas priskirti ne gabalais, o spindulio principu, atsižvelgiant į gamtines kliūtis, takus, eismo intensyvumą, galimus pavojus mažyliams ir galų gale būsimų mokinukų skaičių. Priminsiu: Žaliakalnyje, remiantis to paties "Vieningo Kauno" atlikta išsamia studija, vaikų sparčiai gausėja, net lyginant Lietuvos mastu.

Tačiau Kauno klerkas užsispyręs - kartoja vieną ir tą pačią maldelę: "Nė viena reforma niekad nebuvo gera absoliučiai visiems". Tačiau tokiu atveju, kokia ji reforma? Jei ji netinkama ir nepriimtina visiems, vadinasi ji yra nelogiška, ji su klaidomis ir ateityje vėl teks imtis reformuoti reformas. ir taip pasaka be galo, o kenčiame mes ir mūsų vaikai. Jau baigia visas gyvenimas prabėgti ištisai murkdantis kvailių reformose. Valdininkai, tikrai neįsižeiskite, kad taip jūs vadinu, bet tikrai taip yra. Jau beveik 30 metų kvailiai vis reformuoja ir reformuoja mūsų gyvenimą.



5 komentarai:

  1. Sveiki draugai, tai yra mano liudijimas. mes susituokę 5 metus ir kartu 9 metus. buvome atskirti 4 mėnesiams. Jis nori ir nenori išgelbėti mūsų santuokos. Mes buvome puiki pora (bent jau aš tuo tikėjau) ir ginčijamės retai. Mėnesius prieš išeidamas iš namų jis buvo toks neaktyvus ir daug miegojo. Supratau, kad jis su kažkuo sieja emocinius reikalus, ir jis patvirtino, kad jį traukia. Tada jis pasakė, kad nebesimyli manęs ir negali su manimi gyventi. Aš mėnesių mėnesius maldavau, verkdavau ir panašiai. Man labai reikėjo pagalbos ir noriu, kad mano vyras grįžtų prie manęs. Aš naršiau internete, kai pamačiau ponios liudijimą, kaip dr. Ajayi, didis rašybos rašytojas, padėjęs išgydyti fibroidą ir sugebėjęs turėti savo vaiką, kuris savo ruožtu atkurta taika namuose. ji nutraukia jo kontaktą ir aš jį nukopijavau, iš pradžių skeptiškai norėjau susisiekti, bet man tikrai reikia ilgalaikio mano problemos sprendimo, todėl siunčiu jam žinutę, paaiškinančią mano situaciją, jis man liepė būti tikram, kad mano vyras ateis jei aš turėčiau daryti taip, kaip jis liepė, padariau viską, ką liepė, ir ketvirtą dieną gavau iš jo atsiprašymą, kuriame sakoma, kad jis nežino, kas nutiko. Tą vakarą jis grįžo namo ir paprašė už visus jo neteisingus veiksmus ir nuo to laiko mūsų meilė ir vedybos buvo stipresnės. Noriu padėkoti dideliam rašytojui dr. Ajajui už gerą darbą ir už tai, kad jis vėl tapo laimingas. Jei išgyvenate tą pačią santuokinę problemą ar turite kitų problemų, dėl kurių jums reikia skubėti, susisiekite su dr. Ajayi šiandien el. Paštu: Drajayi1990@gmail.com arba „Whatsapp“ numeriu: +2347084887094. Jis sugeba atlikti bet kokį burtą, apie kurį galite pagalvoti, aš esu gyvas liudijimas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki visi, tai puikus liudijimas, kuriuo privalau pasidalinti. Niekada netikėjau burtais ar magija, kol nesutikau daktarės Ogalos. Po 3 metus iširusios santuokos žmona paliko mane su dviem vaikais. Beveik nusižudžiau, buvau emociškai palūžęs. Dėka burtų leidėjo, vadinamo dr. Ogala, kurį sutikau internete. Vieną ištikimą dieną, naršydama internete, radau daugybę atsiliepimų apie būtent šį ratuką. Vieni žmonės tikino, kad jis sugrąžino savo buvusį mylimąjį, kiti tikino, kad jis atstatė jų gimdą, išgydė vėžį ir kitas ligas, kiti tikino, kad jis gali užburti, kad sustabdytų skyrybas. Aš taip pat susidūriau su vienu konkrečiu liudijimu, tai buvo moteris, vadinama Sonia, ji paliudijo, kaip jis sugrąžino savo buvusį mylimąjį per mažiau nei 2 dienas, ir pasibaigus liudijimui ji atsisakė jo el. Pašto adreso (Drogalad02@gmail.com) . Perskaičiusi visus šiuos atsiliepimus, nusprendžiau pabandyti. Aš susisiekiau su juo jo elektroniniu paštu ir paaiškinau jam savo problemą. Vos per 48 valandas mano žmona grįžo pas mane. Mes išsprendėme savo problemas ir esame dar laimingesni nei anksčiau. Daktaras Ogala yra tikrai talentingas vyras, aš nesiruošiu nustoti jo skelbti, nes jis yra nuostabus žmogus. Jei turite problemų ir ieškote tikro sprendimo ir tikro rašybos ratuko, kuris už jus išspręstų visas jūsų problemas, susisiekite su dr. Ogala su jo galiomis. Jis gali paversti jūsų svajones realybe.
    .................................
    Tai taip pat gali jums padėti:
    1. Grąžinkite savo vaikiną ar draugę
    2. Grąžinkite savo vyrą ar žmoną
    3. Laimėkite loteriją ir akciją biuruose
    4. Padėkite pastoti, jei jums reikia kūdikio
    5. Visiškai išgydyti bet kokią ligą susisiekite su juo dabar: „Hangout“: drogalaspells@gmail.com, el. Paštas: Drogalad02@gmail.Com .. galite paskambinti / „WhatsApp“ naudodami šį mobiliojo telefono numerį +2347049668119

    AtsakytiPanaikinti
  3. Daugelis žmonių išgyvena skaudulius savo santykiuose, sunku atsisakyti tikros meilės, kartais mes apsimetame, kad mums viskas gerai, bet mums ne taip, kovodami, kad gautume tą, kurį mylime, taip pat stengiamės susigrąžinti savo džiaugsmą ir laimę. Gydytojas Egwali yra čia, kad padėtų sulaužytoms širdims, nes jis sugeba ir gali susigrąžinti jūsų EX mylėtojus, partnerius, žmoną ir vyrą savo galingais meilės kerais, nes esu gyvas liudininkas. Greitai susisiekite su juo per „WhatsApp“ numerį +2348122948392 arba atsiųskite jam el. Laišką per /dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Draugai, čia yra vienas asmuo, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti asmenines diskusijas ir perkelti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visuomet patikimas daktaras Egwali, burtininkas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų žmonių gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meile, karjera, sveikatos problemomis, kad ir kaip ten bebūtų, jis spėjo jus prižiūrėti. Mano atvejis buvo gana negražus, kol nesikišau į jį, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti per bet kurią iš šių laikmenų
    „WhatsApp / Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
    Viskas kas geriausia !!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš taip didžiuojuosi ir džiaugiuosi, kad būsiu čia pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir ypatingu liudijimu, aš tiesiog negaliu patikėti dabar, kad mano buvęs yra čia su manimi, prašydamas visų savo blogų darbų, sakydamas, kaip jis jaučiasi tuščias Jis buvo toli jis paliko mane ir pakenkė man tiek daug po skyrybų, kuri įvyko prieš keletą mėnesių. Ir šis stebuklas įvyko iškart po to, kai paklausiau dr Egwali pagalbos, aš esu laimingiausia moteris pasaulyje šiandien, aš sakyčiau, kad mano buvau mano pusėje vėl. Tai stebuklas man ir mano šeimai ir amžinam malonumui ir linksmumui. Dabar esu laimingas ir aš nežinau, kiek išreikšti savo dėkingumą ir dėkingumą dr. Egwali. Labai rekomenduoju jam, jei jums reikia nedelsiant padėti, nes tai garantuoja manimi.
    El. Paštu jį šiandien /Dregwalispellhome@gmail.com arba per
    Whatsapp: +2348122948392.

    AtsakytiPanaikinti